Cronaca zeneixe do monte Moo

A l’è steta ‘na seianna da vive de corsa….Venardì vinticinque de luggio ciu o meno sciuscianta podisti an daeto vita a “Da o ma ao Moo”, montà ben ben dua da Quinto a monte Moo, un panoramma incantou verso Zena , doppo sentieri ne-o verde sorvia a colinn-a do Levante. Primmo e primma son steti Ario Mantero (Runcard) e Benedetta Balostro (Maratoneti zeneixi). Foto premiasiun donne.A-a proxima!

Login